jueves, 9 de octubre de 2014

Yogyakarta

Mareta meua!!! Aquesta nit he dormit ben poc. No per el lloc, ni el llit, ni la companyia de 6 dones filipines, cada una al seu llit (per els que pensaveu més del compte) No he dormit gaire pendent de l'alarma. Els últims viatges que he fet sempre anava amb algú i tot i que no ens dormiem mai... només feia falta que aquest cop que vaig sola, em dormís  i perdès el vol a Yogyakarta.
Doncs bé me aixecat he esmorçar dues ridicules torrades amb mantega i he marxat camí a l'aeroport.
Un cop al metro (que per cert, hauriem d'apendre l'ordre de Singapur, com es posen en fila per entrar) entre tanta gent, m'he trobat a l'Elvira, la Lídia i l'Ainoa. Tres noies que agafaven el mateix vol que jo cap a Yogyacarta.
Em estat parlant i tenen pensat fer el mateix recorregut que jo, com a mínim fins a Bali, així que em quedat (si podem i ens localitzem) que demà ens veurem a Yogyakarta per concretar. I dic demà, perqué ara mateix estic a Borobudur amb la idea de veure el temple amb la sortida del sol. Estic en un hostel que em tracten com una reina... Recollida a l'aeroport habitació VIP, entrada al Temple Borobudur, guía particular i motoritzat per la ciutat... I tot aixó per el mateix preu.!! I com és? Doncs per la meva cara bonica no, sino perquè sóc la única clienta que tenen avui!!! Ja ja ja ...

 
Veient l'entrada, es d'imaginar, no? La cara m'ha quedat de pedra al veure-ho... Sort que desprès tot ha millorat. 



No està gens malament eh? Doncs... Estava pleneta de mosquits així que com sóc invitada VIP , he demanat un "change de room" ja ja ja... I ara en comptes de parets de fusta en una bonica cabana.. Tinc parets de ciment !!  

2 comentarios:

  1. Disfrutaaaaa!!! Apren, viatja, descansa, i somriu.
    No t'estressis per escriure, fes-nos un resum a la tornada,jajaja!

    ResponderEliminar
  2. Halaaaa, sobrinaza, que viajecito te estas marcando!!!! Eso si que es una "escapada" y no las de Andorra. Bueno, te deseo que disfrutes de esta experiencia y desconectes esos dias, del mundo mundial. Eh!! he dicho que desconectes, o sea que, corta el wi-ffi ese y a vivir.
    Oye, si te encuentras con SANDOKAN, le das saludos de mi parte (hicimos la mili juntos) jejjejeje
    Un besazo...

    ResponderEliminar